PERSONAL TRAINING

Onko tavoitteenasi kohottaa kuntoa ja voida paremmin? Kaipaako kehosi liikkuvuutta, kehonhallintaa ja voimaa? Haluatko voida paremmin ja tuntea olosi virkeämmäksi? Personal Training toimipisteemme sijaitsee Katajanokalla osoitteessa Linnankatu 3.

  • Yksityistunti (60min)

    €69
  • Duo (60min)

    €80
  • TE3 Liikkuvuusanalyysi (60min)

    €75
  • Kuntosaliohjelma

    €90
    Sisältää ohjauksen 60min ja ohjelman

PIENRYHMÄT

Järjestämme Katajanokan kuntosalilla viikoittaista fysiikkavalmennusta. Treenit on suunniteltu tukemaan erityisesti uintia, juoksua ja pyöräilyä ja sisältö suunnitellaan osallistujien tarpeiden mukaan.  Vakituiset ryhmät kokoontuvat joka viikko samaan aikaan osoitteessa Linnankatu 3, Katajanokka.

Tiistai:

Ryhmä1 17.30-18.30  TÄYNNÄ  

Ryhmä 2 18.30-19.30 TÄYNNÄ

Keskiviikko:

Ryhmä1 18-19    TÄYNNÄ     

Ryhmä 2 19-20 2 paikkaa jäljellä

  • 1 kertaa viikossa

    €74/kk
  • 2 kertaa viikossa

    €114/kk
    Maksuohjelman voit yhdistää myös uinnin treeniryhmien kanssa esim. 1 uinti viikossa + 1 fysiikka viikossa =114€/kk

BOOTCAMP

Järjestämme crosstraining-henkisiä ulkotreenejä Vuosaaressa Mustavuoren kupeessa. Treeneissä käytämme välineinä esimerkiksi kahvakuulia, hiekkasäkkejä, köysiä, palloja, käsipainoja, tankoja, levypainoja ja tietenkin kehon omaa painoa ja ympäröivää maastoa mahdollisimman kekseliäästi. Treenit ovat avoimia kaikille ja jokainen voi soveltaa treeniä oman kuntotasonsa mukaan . Treenaamme ympäri vuoden, säällä kuin säällä.

Syyskausi OSA2 31.10-21.12.2022 Treenit maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 18.00

  • 10 x kortti

    €120
    Voimassa 4 kk ostohetkestä.
  • 1 krt/ vko

    €40 /kk
    Sitoutuminen 31.10-21.12.2022. Käyttämättömiä kertoja ei voi siirtää seuraavaan jaksoon.
  • 2krt/vko

    €64/kk
    Sitoutuminen 31.10-21.12.2022. Käyttämättomiä kertoja ei voi siirtää seuraavaan jaksoon.

YRITYKSILLE

Räätälöimme yrityksille ja yhteisöille treenipaketteja tarpeen mukaan. Toteutamme viikottaisia valmennuksia, jolloin työtekijänne tai yhteisönne jäsenet treenaavat johdollamme esimerkiksi 1-3 kertaa viikossa valitsemiaan lajeja. Suosituimpia lajeja ovat juoksu, uinti, triathlon, kehonhuolto, kuntosaliharjoittelu ja bootcamp- treenit ulkona. 

TOP